.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فومنی: برخی به‌دنبال امام زدایی هستند
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در واکنش به اظهارات یکی از نوه های حضرت امام، گفت: متاسفانه بعضی‌ها به دنبال امام زدایی هستند و دانسته و یا ندانسته این موضوع را پیگیری می‌کنند.


به گزارش شمال نیور، حجت الاسلام محمد زارع فومنی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه متاسفانه بعضی افکار امام را جعل می‌کنند، گفت: مطالبی که از سوی نزدیکان امام خمینی(ره) مطرح می‌شود با واقعیت نزدیک نیست و با مبانی و اندیشه های ایشان هم‌خوانی ندارد. ما از خانواده، نزدیکان و همراهان بنیانگذار انقلاب توقع داریم نظرات شخصی خود را وابسته به ایشان نکنند، چرا که دیدگاه‌های امام راحل در همه مسائل منجمله حجاب و رابطه با آمریکا روشن است.

وی تاکیدکرد: خانواده و نزدیکان حضرت امام نباید با مواضع شخصی خود ذهن مردم و جامعه را مشوش کنند آنها با این کار چهره حضرت امام را دوگانه تشبیه می‌کنند که این اقدام اصلا به صلاح آنان نیست.ما انتظار داریم نزدیکان ایشان دیدگاه‌های امام را دست کاری نکنند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خطاب به نوه‌های حضرت امام گفت: هیچ کس حق ندارد با مواضع خود امام را مصادره کند. امام متعلق به یک خانواده نبود، بلکه تعلق به ملت، جهان و مظلومین داشت. دیدگاه‌های امام (ره)آرمانی است و نزدیکان ایشان نباید به این آرمان‌ها خدشه‌ای وارد کنند.

فومنی با تاکید براینکه متاسفانه بعضی‌ها به دنبال امام زدایی هستند و دانسته و یا ندانسته این موضوع را پیگیری می‌کنند، اظهارداشت: خانواده حضرت امام نباید در دام افرادی بیافتند که می‌خواهند دل ملت، خانواده شهدا و رزمندگان را بشکنند، خانواده و نزدیکان حضرت امام باید مراقب مواضع خود باشند.

وی با بیان این مطلب که باید جلوی تفکر امام زدایی ایستاد، افزود: اصلاح‌طلبان معتدل که با افراط و تفریط مخالفند، باید نسبت به تفکر امام زدایی واکنش نشان دهند و همواره از خط و گفتمان واقعی امام راحل حمایت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.